Conversation in English (A2/B1)

15.02.2024 - 25.04.2024

Leitung: Jessica Roth

This course will give participants an opportunity to speak and practice their English language skills in a smaller group with a native speaker. Participants will be able to help shape the course by suggesting vocabulary and/or grammar concepts to review as well.

Achtung: Die Unterrichtssprache ist Englisch, daher sollten Sie über Englischkenntnisse ab Niveau A2 verfügen.

Beginn: 15.02.2024

Termine: 8mal donnerstags, 19:30 bis 20:30 Uhr